Wskazówki, jak osiągnąć perfekcyjną talię

Nadmiar tłuszczu wokół talii jest na wiele sposobów szkodliwy. Jeśli masz tłuszcz w okolicy brzucha, jesteś narażony na choroby przewlekłe, w tym wysoki poziom cholesterolu i cukrzycę typu II. Ból w dolnej części pleców może pojawić się z powodu dodatkowego ciężaru pociągającego miednicę do przodu. Poza efektami fizycznymi, także pewność siebie może się zmniejszyć. Dobrym sposobem na osiągnięcie smukłej talii są regularne ćwiczenia i zdrowa, zrównoważona dieta.

Jedz przekąski

Podjadanie nie jest takie złe, jak większość z was myśli. Codzienne przekąski mogą sprawić, że będziesz mieć głód pod kontrolą i będziesz mniej przejadać się podczas posiłków. Kluczem jest jedzenie małych przekąsek pozwalająch zmniejszyć głód. Szybką i zdrową przekąską jest jabłko z 5-10 migdałami.

Smukłej talii

Wybieraj jedzenie mądrze

Rodzaj jedzenia, które spożywasz, powinien być dla Ciebie odpowiedni. Powinieneś jeść pokarmy oparte na diecie, które są produktami niskoenergetycznymi. Ilość kalorii, jakie zawiera żywność biorąc pod uwagę objętość, jest znana jako gęstość energii.

Smukłej talii

Należy unikać żywności o dużej gęstości energii, w tym sernika, żeberek i frytek. Powinno spożywać się pokarmy o niskiej gęstości energii, w tym chude mięso, warzywa, owoce, niskotłuszczowe produkty mleczne, ryby i produkty pełnoziarniste.

Stosuj trening sercowo-naczyniowy

Ćwiczenia sercowo-naczyniowe, w tym trening eliptyczny, jazda na rowerze i bieganie powodują spalanie tłuszczu oraz deficyt kaloryczny w organizmie. Najważniejszą rzeczą jest to, żeby ćwiczyć regularnie i robić takie ćwiczenia, które sprawiają Ci przyjemność.

Zdaniem ekspertów zaleca się 60-90 minut aktywności fizycznej 5 dni w tygodniu w celu uzyskania najlepszych wyników odchudzania. Możesz także wykonywać drobne ćwiczenia przez cały dzień, jeśli tak jest dla Ciebie lepiej.

Zawsze mądrze wybieraj rodzaj napoju

Nadmiar kalorii z płynów gromadzi się w organizmie, podobnie jak kalorie z żywności. Napoje, w tym piwo, poncz owocowy, napoje gazowane, kawa deserowa, wino oraz sok z lodem są bardzo kaloryczne i muszą zostać wyeliminowane z diety, gdy chcesz schudnąć. Woda jest dobrym rozwiązaniem, ponieważ nie zawiera żadnych kalorii, nawilża ciało i pomaga wypłukać toksyny z organizmu. Należy również wypijać szklankę wody przed posiłkami, aby zmniejszyć apetyt.

Rozważ trening siłowy

Ważną częścią odchudzania jest trening siłowy. Jeśli podnosisz ciężary, możesz budować mięśnie. Dzięki większym mięśniom możesz zwiększyć tempo przemiany materii i spalić kalorie w ciągu 24 godzin. Wykonanie treningu na całe ciało jest najlepszym wyborem, ponieważ pozwala rozbudować jak najwięcej mięśni. Wykonuj ćwiczenia obejmujące wyciskanie sztangi stojąc, wyciskanie sztangi na ławce, ćwiczenia z ciężarkami, podciąganie sztangi w opadzie tułowia, przysiady i brzuszki. Wystarczą 2-3 treningi tygodniowo.

Nie zapomnij ujędrnić swojej talii

Zamiast wykonywać określone ćwiczenie w kółko, wykonuj różne ćwiczenia z różnymi wzorami ruchów, aby całkowicie pracować w obszarze talii. Nie spowoduje to większej utraty tkanki tłuszczowej, ale ujędrni Twoją talię, gdy już stracisz wagę. Wykonuj ćwiczenia obejmujące przyciąganie kolan do klatki piersiowej, rowerek, podciąganie nóg, brzuszki i prostowanie tułowia na ławce rzymskiej. Wystarczą 3-4 treningi tygodniowo.

Przeczytaj artykuł na ten temat przedłużanie włosów.

Artykuły z tej samej kategorii:

You may also like...